
Una revetlla tranquil·la
La ciutat de Badalona ha experimentat una de les revetlles de Sant Joan més tranquil·les dels darrers anys, segons l’Ajuntament. L’alcalde Xavier Garcia Albiol ha expressat la seva satisfacció amb el dispositiu de seguretat implementat que ha permès als ciutadans gaudir de la celebració amb civisme.
Durant la nit, hi ha hagut incidents aïllats, com la crema de set contenidors i un incendi en un habitatge del barri de Sant Roc, provocat presumptament per un petard. A les 5:15 hores, a més, quatre vehicles van ser afectats pel foc en aquest mateix barri.
Garcia Albiol ha felicitat a tots els veïns que van participar en la festa respectant les normes de seguretat i convivència. Gràcies al treball conjunt de serveis d’emergència com la Guàrdia Urbana i els Mossos d’Esquadra, la revetlla ha transcorregut amb una gran normalitat.
L’Ajuntament ha emprès un balanç provisional de les incidències i prepararà un informe detallat sobre les dades definitives de la celebració.
- Et Recomanem -
